Płaski brzuch dla każdego [wideo]

Wiele osób chce mieć płaski brzuch. Płaski brzuch nie tylko dobrze wygląda, ale jest to również wielką motywacją do aktywnego życia. A jak go osiągnąć? Jaki jest najlepszy trening na płaski brzuch?

Płaski brzuch dla każdego

Każdy z nas jest inny, więc tak naprawdę jest to trudne do określenia. Dużo również zależy od tego co chcemy osiągnąć.  Twardy jak skała sześciopak wymaga intensywnych treningów ale ładne zarysowany kaloryfer nie wymaga intensywnego katowania.

 

Przykładem prostych ćwiczeń jest spinanie z obciążeniem i rolowanie piłki. Intensywny trening to z kolei podnoszenie nóg ze wspomaganiem i brzuszki na piłce. Więc w zależności od tego, co jest twoim celem wybierz trening, który najlepiej pomoże to osiągnąć.

 

Na koniec ważna informacja. Każdy z nas ma mięśnie brzucha ale dla niektórych z nas nie są one widoczne bo poziom tkanki tłuszczowej jest zbyt wysoki. Przy zbyt dużym poziome tkanki tłuszczowej ćwiczenia te nie dadzą pożądanych wyników. Ale nie poddawaj się. Dostosuj dietę, ćwicz cardio i rób ćwiczenia


na brzuch a i twoje mięśnie się ukażą.

 

Trening

 

Pomiędzy seriami rób 30-60 sekund przerwy i około 1-2 minut przerwy między ćwiczeniami. Pamiętaj – regeneracja mięśni w trakcie ćwiczeń zapobiega kontuzjom.

  • 1. Brzuszki na piłce - 3 serie po 20 powtórzeń
  • 2. Podnoszenie nóg ze wspomaganiem - 3 serie po 20 powtórzeń
  • 3. Spinanie z obciążeniem - 3 serie po 20 powtórzeń
  • 4. Rolowanie piłki  - 3 serie po 20 powtórzeń

 

 

 

 

Wróć